2.2.2.4 Financieel terugkijken
Lasten per taakveld | Begroting na wijziging | Werkelijk | Verschil | |
---|---|---|---|---|
2023 | 2023 | 2023 | N/V | |
1.1 Crisisbeheersing en brandweer | 5.837 | 5.851 | 13 | N |
1.2 Openbare orde en veiligheid | 2.680 | 2.135 | -544 | V |
Totaal lasten | 8.517 | 7.986 | -531 | V |
Bedragen x 1.000 euro |
Baten per taakveld | Begroting na wijziging | Werkelijk | Verschil | |
---|---|---|---|---|
2023 | 2023 | 2023 | N/V | |
1.1 Crisisbeheersing en brandweer | 0 | 0 | 0 | N |
1.2 Openbare orde en veiligheid | -113 | -98 | 15 | N |
Totaal baten | -113 | -98 | 15 | N |
Bedragen x 1.000 euro |
Saldo per taakveld | Begroting na wijziging | Werkelijk | Verschil | ||
---|---|---|---|---|---|
2023 | 2023 | 2023 | N/V | ||
1.1 Crisisbeheersing en brandweer | 5.837 | 5.851 | 13 | N | |
1.2 Openbare orde en veiligheid | 2.567 | 2.038 | -529 | V | |
Totaal saldo | 8.404 | 7.888 | -516 | V | |
Bedragen x 1.000 euro |
Verschillen:
In de verschillenanalyse worden alleen de verschillen tussen begroting en werkelijkheid toegelicht die niet voortkomen uit kapitaallasten en de meerjarige incidentele projecten. Zie hiervoor de toelichting onder 2.2 Basisbegroting.
1.2. Openbare orde en veiligheid
Het voordeel bij openbare orde en veiligheid wordt volledig verklaard door de begrotingssystematiek van de meerjarige incidentele projecten.